HomeExpertises

Expertises

Het maakt niet uit of we gaan voor nieuwe klanten, bestaande klanten benaderen of conversie optimaliseren. Effectieve marketing staat altijd op de eerste plaats.

Welk doel wil je realiseren?

Iedere samenwerking begint met een doelstelling. Dus wat wil je bereiken: nieuwe klanten werven, bestaande klanten behouden of conversieratio’s verbeteren?

Ik wil nieuwe klanten werven

Wil je groeien als organisatie? Dan heb je leads, donateurs of directe winkelverkopen nodig. Dat regelen we met oog voor het beste rendement.

Directe verkoop realiseren
Meer leads genereren
Fondsen werven

Nieuwe klanten werven

Ik wil bestaande klanten benaderen

Meer verkopen aan bestaande klanten is gemakkelijker dan nieuwe klanten werven. Steek daarom energie in klantbehoud en mik op een hogere klantwaarde.

Klantretentie verhogen
Klantwaarde verhogen

Bestaande klanten benaderen

Ik wil online marketing optimaliseren

Conversieoptimalisatie vind ik het leukste van allemaal. Dus wil je meer rendement persen uit je webshop, leadgeneratie website, Google Ads campagne óf opt-in campagnes? Trek dan aan mijn mouw.

Conversie verhogen webshop
Conversie verhogen website
AdWords campagne optimaliseren
Opt-in marketing optimaliseren

Online conversieoptimalisatie

Ik wil offline marketing optimaliseren

Offline marketing verbeteren begint met een goede testopzet. Deze puzzel los ik graag op met de psychologische marketingmethode van Seven is the Magic Number.

Offline marketing optimalisatie